Dag 1

Första dagen blev en ganska lugn en, skönt faktiskt. Började med att vi var och tittade på nya stället, mest bara lera än så länge. Men det kommer säkert bli jättefint. De hade en massa fruktträd där som trädgårdsmästarna tog hand om för omplantering, inte dåligt.

Väl tillbaka på området tog vi oss ett dopp i poolen. Förstår inte hur vi kunde hålla oss så länge, jätteskönt var det. Därefter tänkte jag ta mig en liten tupplur men det slutade med att jag sov flera timmar, smart, jättesmart. Menmen.. Nu har vi varit och ätit en jättegod middag hos Anders, fläskfilé med potatisgratäng.

Hade tänkt lägga in lite bilder men jag har knappt tagit några. Dessutom är jag för trött så jag ska sova nu. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0