breathing gets harder

Ännu en dag avverkad. Det är inte klokt vad mycket jag längtar till sommarn just nu, allt blir så mycket lättare då. Det är inga bekymmer man är lycklig var dag, för att citera en fantastiskt givande låt:) Men nu äre bara grått och trist. Shit, hur ska jag bryta mig ur detta negativa tankesätt nu så jag kan berätta om dagen? Nä, just det, det behöver jag inte, den har ändå vart skittråkig..

Först hade vi matte, och det behöver jag väl inte ens kommentera, det säger sig självt. Efter det spanska, samma sak där, inga kommentarer. Men sen hade vi faktiskt idrott där vi fick spela volleyboll! Det är ju apkul, men just denna gång var det inte det. Jag längtar till långa dagar på stranden med en massa volleybollspel, de är grejer det!

Matteprov imorrn, känner mig inte direkt pepp.. Jag borde kunna det nu, som jag räknat, men det sitter fortfarande inte. Nåväl, jag får låta framtiden utvisa hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0