echo sound of silence

Sitter på skolan just nu och nördar, har inget att göra.. Eller låt mig förtydliga det där: jag har inget roligt att göra. Har egentligen massa läxor som jag gick hit tidigt för att göra men nu har jag verkligen ingen lust. När vi kom hit såg det ju som vanligt ut som en svinstia och eftersom det är meningen att vi ska städa idag gjorde jag och Malin det direkt när vi kom, otroligt vad smutsigt det är egentligen, bläääh. Typ mazarinrester, godispapper, damm och så där allmänt smutsigt.. Jaja, nu är det i alla fall gjort!!:)

Nu äre dags att börja arbeta, även fast jag inte vill.. Men jag har väl inte direkt nånting bättre för mig ändå, typ ingen är här ändå. I och för sig är Malin här men hon pluggar ju såklart. Ovanligt tyst och ödsligt, jag gillar det bättre när det är lite flummigt och pratigt:) I och för sig blir det inte så mycket gjort då...
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0