every now and then I get a little bit lonely

För en gångs skull tänkte jag skriva ett kort inlägg. Dels därför att jag inte har tid (eftersom det snart är so you think you can dance:D) och dels därför att jag kommit underfund med att det faktiskt inte är nån som orkar läsa långa inlägg varje gång. Vi får se hur det kommer gå.

Dagen har i alla fall innehållit mycket skratt, och detta var när, tro det eller ej, arbetade med spanska. Fast det är ändå fel att säga att vi arbetade med spanska eftersom vi inte arbetade i den benämningen, vi satt mest och skratta åt allt möjligt. Mer såna dagar!!

På eftermiddan har jag och Kerstin tränat, vi är så hurtiga!! Kände mig som en stor flodhäst på löpbandet, väldans tröttsamt. Men det känns i alla fall bra nu i efterhand:)

Ganska kort i alla fall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0