hello darkness my old friend

heeej.. Stress och allmänt pissigt just nu.. Spanska på morgonen, synonymen till depression alltså. Nåväl, hon hade tydligen glömt bort att vi skulle läsa upp vår redovisning så det var ju alla fall en ljusglimt i mörkret.

På lunchen var det lunchmusik och det ville vi ju självklart se. Men efter ett tag kom vi på att vi inte lånat idrottsböcker vilket var essentiellt för att vi skulle kunna förstå vad Nina menade med sina markeringar i våra häften. Vi hade varit där flera gånger och letat efter henne eftersom provet i fråga är på måndag vilket betyder att idag var sista dagen och hämta den men hon var i alla fall aldrig där.

Vi gick i alla fall ifrån lunchmusiken och till vår stora lycka fann vi Nina i korridoren så vi tvingade henne att låna oss några böcker. Sagt och gjort var det fortfarande ett bekymmer kvar, vi fick nämligen inte ta hem böckerna över helgen. Så nu vare till att bestämma sig: lunchmusik eller plugg? Självklart valde vi lunchmusik men vi bestämde oss i alla fall för att göra färdigt matten så vi hade ett hinder mindre innan vi gick tillbaka vilket vi trodde var att bara skriva ut från datorn och lämna i Bertils fack, men nene, den gubben gick inte serru. Vi var tydligen inte riktigt färdiga så vi satt där ett tag och tragglade innan vi rusade tillbaka till lunchmusiken bara för att få veta att dom två bästa låtarna precis hade varit, tjohooo..

Sen vare i alla fall dags för naturkunskap, mitt nya favoritämne. Not. Eftersom jag inte hade gjort idrotten på lunchen som jag borde ha gjort för att kunna lämna tillbaka den innan jag gick hem för dagen satt jag under lektionen och försökte lite diskret skriva av idrottsboken samtidigt som jag försökte lyssna på och ta in vad hon sa. Svårt, men jag tror att det fungerade. Nu äre i alla fall förberett för en massa plugg i helgen, jag längtar så. Shiiit, jag måste göra nånting åt mitt liv, min blogg handlar bara om skolan!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0