himlen är oskyldigt blå

Trots att vi har haft prov idag tycker jag att dagen har vart övervägande härlig. Jag tror att det beror mest på vädret, det är så najs, i love it!

På lunchen gick jag och Kerstin ut och satte oss i solen. Det är så otroligt skönt! Där var det meningen att jag skulle plugga inför idrottsprovet och att hon skulle läsa sin bok, men det blev inte så mycket av det. Vi satt bara mest och njöt, men det tycker jag faktiskt man kan unna sig!

Jag var faktiskt inte så nervös inför provet som jag brukar vara, så det var ju också skönt. Jag kan väl inte påstå att det var jättesvårt men det var ganska konstiga formuleringar så jag vet ändå inte riktigt hur det gick.

På eftermiddan gick vi direkt hem för att träna. Dödande jobbigt idag kan jag ju säga. Jag förstår inte varför det inte går lättare!? Förut kanske jag inte har tränat lika mycket som jag gör nu, men jag tränade ju ändå så det bör inte vara så otroligt jobbigt som det är nu. Börjar bli väldigt less på detta, och hälsoveckorna som vi haft flera av börjar gå lite sämre.. Men fan, jag får se till att bättra mig och tänka positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0