I can't face this life alone

Jaha.. Vad ska jag då skriva om dagen? Jag kan ju börja nämna hur kul vi hade på naturkunskapen idag. Började med en lång, tråkig genomgång som vanligt. Därefter fick vi en liten uppgift. Vi skulle nämligen spela ett "skräp"spel, för att lära oss om avfallssortering och sånt. Jag behöver väl inte säga hur onödigt det var. Man lärde sig ingenting men jag och Kerstin fortsatte spela i alla fall för ifall man vann spelet fick man ett diplom och detta skulle man visa för läraren sen. Kändes som vi gick i ettan, haha. Nåväl, det slutade med att vi bara satt och skratta och flamsa så vi fick inget diplom, som jag sedan ångrade när jag kom till klassrummet. Tror du inte att hon satt och skrev upp alla som hade fått ett sånt där diplom!! Duh...

Nåväl, eftermiddagen spenderades på stan. Jag har helt förlorat min shoppingglädje, det är verkligen hemskt. Jag tror jag var in i provrummet minst två gånger på varje affär, och ändå slutade med att jag bara köpte en skjorta. Känns så himla dumt också för det är ju nu jag för en gångs skull har pengar som jag kan handla för, men nu vill jag inte handla istället! Måste göra nånting åt detta..

Ikväll är det alltså valborg, och jag har ingenstans att vara. Tänkte gå upp på norra och kollar när dom tänder brasan i alla fall, men det är nog det närmaste jag kommer kul ikväll. Känner mig deppig redan nu, hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0