i'm screaming at the top of my voice

Ja.. Nu äre väl meningen att jag ska skriva något lättläst och roligt. But hey, I got news for you, that's not my life. Jag vet inte riktigt vad jag gör nu, känner mig lite lost. Vet inte ens varför jag sitter här och skriver, har egentligen saker jag borde göra, eller saker jag mycket hellre vill göra men jag kommer liksom aldrig till skott.

Mitt huvud känns fullt av tankar just nu. Tänk vad mycket som faktiskt får plats där inne, tankarna snurrar och det kan vara allt mellan himmel och jord. Annars brukar tankarna vara så koncentrerade, det finns liksom bara en sak där hela tiden som vägrar släppa taget och bli handling. Det är alltid: "Ska jag säga det? Nej, tänk om det låter fel.. Då kommer han/hon tycka jag är konstig". Men ibland är det faktiskt bättre att agera innan man tänker, och bara släppa loss. Vara den man är och inte alltid ursäkta sig eller vara rädd för att göra fel. Att fela är mänskligt, det händer, man får inte vara rädd för då är det lätt hänt att man går miste om viktiga saker här i livet. Och det är ändå det sista jag vill göra, livet är för kort för att inte våga.

Nu känner jag att jag svävar högt uppe i det blå, kan bli väldigt flummigt om jag fortsätter (kanske redan är det?). Ses.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi welcome to my world ;)

2008-04-25 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0