is it eternity in heaven

hej. Sitter just nu på skolan och tråkar.. Trött, trist dag idag.. Borde vara glad, det är fint väder och det är äntligen fredag. Men det är ändå nåt som fattas..

Ikväll ska jag väl inte göra så mycket, tänkte bara vara hemma och ta det lugnt. Kanske tar en tur ner på stan med vroom, men jag är inte säker. Vill så gärna ha nya sommarkläder, en hel ny garderob skulle sitta fint nu! Så trött på mina kläder, bara varma vinterkläder.. Men jag vet inte om jag orkar idag, skulle ju inte sitta helt fel med en najs tupplur på eftermiddan heller. Vi får se hur det blir...

Nu ska jag i alla fall ta tag i nåt, kanske läxor.. HA, who am I kidding?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0