no more walking round with my head down

Helt slut just nu. Har tränat med lill-kerran och känner hur en dödande träningsverk kommer att uppenbara sig imorgon, som jag har en delad mening om. Det är ju bra att träning tar, men samtidigt ser man ut som en gammal tant när man går, speciellt i trappor. Nåväl, det som inte dödar det härdar;)

För övrigt har jag plugg som räcker flera år framåt. Allt kommer på samma gång, vilket jag inte trodde var skvaderns grej. Där läser vi ju i block och därför ska man slippa det, men icke! Denna vecka har vi ett ton att göra i spanska, inkluderat glosförhör på fredag. Nästa vecka har vi bokredovisning (den där boken som jag inte ens läst ut du vet) och idrottprov(allt vi har gjort hela året). Veckan efter det har vi tydligen naturkunskapsprov, och där är jag inte ens säker på vad vi ska ha prov på. Låter som jag har helgen planerad;) :(

Nåväl, nånting att glädja sig över är i alla fall vädret. Det snöade inte idag, SENSATION!! I och för sig har det inte varit jättebra väder direkt, men jämfört med tidigare är det fantastiskt. Nu får man bara hoppas att det blir ännu bättre.

Annat att glädja sig över är att desperate housewifes börjar idag, jippie!:) Kommer inte ihåg hur det slutade ens, det var ju så länge sen det gick. Hoppas det är lika bra som innan!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0