so i smiled and tried to mean it

Bloggen fungerade inte söndags (grrrrr...), så jag lägger upp det inlägget idag istället.


Ännu ett påsklov avklarat, jag önskar det vore ännu längre trots att vi faktiskt har haft långledigt ända från torsdagen. Dagarna har som vanligt spenderats i fjällen, och precis som förra året tillsammans med lill-kerran:) Vad vi har skrattat, flamsat och dansat!:P En massa skidor har det också blivit! Varje dag i slalombacken och några eftermiddagar i längdskidspåret också, jajamän vi har vart riktigt hurtiga! Vi bestämde oss nämligen för att vi skulle köra järnet i spåret och träna bort våra feta lår, om det fungerade vet jag dock inte. Att vi tolkade hela vägen hem från ramundberget på torsdagen tror jag inte gjorde det bättre precis. Nåja, det var roligt i alla fall!:)


Utöver det har vi badat varje dag, fantastiskt skönt att kliva ner i 38 graders varmt vatten efter några timmar i spåret. Där har vi suttit och pratat åtskilliga timmar om hur hemskt tråkiga våra liv är och hur vi ska ragga killar till förbannelse i fortsättningen. Vi lovade till och med varandra att vi skulle flörta järnet i backen och på after skin. Om vi vågade? Nja, det blev några oskyldiga blickar mot grabbarnas håll som vanligt..


Hemma i stugan var det dock världens drag. Vi har dansat hela nätterna känns det som, kerstins ipod har gått 24/7! Jävlar vad vi har skakat rumpan;) Haha, jag längtar redan tillbaks, allt känns så mycket lättare där uppe, mer naturligt liksom.


Imorrn äre dags för skola igen då. Längtar jag? Långt ifrån. Längesen jag var så skoltrött. Nåväl, det ska i alla fall bli kul att se några kända ansikten:) Hur kul det än varit att vara med kerran hela lovet längtar jag efter resten av gänget också, vi måste dra upp hela gänget till stugan nån gång och bara chilla;) Tänk den dagen då man har körkort, wiihhooo:)


Kommentarer
Postat av: CherryBerry

Våra smala lår är ett minne blott! om de ens har varit ett minne

2008-04-02 @ 11:44:57
URL: http://kerstinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0