you're the closest to heaven that i'll ever be

hej. Lat dag idag. Jag har liksom segat på allt så länge jag kunnat. Sov lääänge för en gångs skull bland annat, sköööönt:) Därefter tog jag en låååång dusch, sköööönt. Sedan gjorde jag matte lääääänge, bläääää. Jag fattar ingenting och vi har prov på måndag, det bådar inte gott.

På eftermiddan var jag iväg för att se på dans, vickan som stod för det:) Hon är apduktig, jag blir så avundsjuk. Så roligt att se på, speciellt när hon gjorde djungeldansen!:P Tyvärr måste jag säga att några av dom andra danserna inte riktigt höll samma mått, lite tråkigt, men deras var ju bra så det var ju kul i alla fall!:)

Btw har du sett skillnaden på bloggen?;) Den kämpade jag med ett tag igår, eller om det var förrgår, kommer inte ihåg. Den är dock inte riktigt färdig, men jag orkade inte fortsätta fixa och trixa, det tar förvånansvärt lång tid. Nåväl, jag hoppas du gillar the outcome:)

oh, justde! glömde jag nämna att jag är kär♥?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0