boy you better begin to get those crazy notions right out of your head

Regn, regn, regn... Uscha va tråkigt. Hade egentligen ingen lektion idag vilket betydde att jag inte skulle behöva sätta en fot ute i tråkvädret, men tji fick jag. Treorna hade nämligen skvaderklassiskern idag, simning. Sannas klass var så snygga i temat den lilla sjöjungfrun där dom hoppade runt med sina fenor:D Simningsdelen kan inte varit lätt.. I alla fall skulle hela spektaktlet börja klockan ett så jag och cherschan var där då, till och med lite tidigare tror jag. Men då hade alla klasser utom en gjort entré redan så det var lite trist, att se alla simma var ju faktiskt inte så roligt...

Efter klassikern gick tjejligan till charm och fikade, kände mig dock lite ur fas så jag var nog inte så trevligt sällskap, nåväl jag tar igen det nån annan dag;) Sen gick jag och cherschan och kollade på lite kläder och lite annat smått och gott. Därefter tänkte vi att någon av våra storasyskon skulle vara så snäll och hämta oss eftersom det regnade så fasligt mycket, men tji fick vi. Så uppför stadsbacken kämpade vi med paraplyen:P

På kvällen tänkte jag faktiskt göra uppgiften vi fick på idrotten, kondition i spåret. Men jag hade helt glömt bort att jag skulle testa på modern dans idag så det blev det istället:P Väldigt härlig lärare hade vi, pratig och rolig:D Dock hade jag lite träningsvärk från baletten igår (okej mycket..) så jag kände mig ganska så skakig. Menmen that's life:P

Nu ska jag duscha, plugga och sedan försöka komma i säng i någorlunda tid eftersom vi har spanska direkt på morgonen imorrn. Vi får väl se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0