breathing gets harder

I'm back:) Men jag orkar inte skriva nåt om gotland, det var bra helt enkelt:) Har vart hemma en vecka nu och myst, härligthärligt. Idag har till och med solen tittat fram efter en helg med blåst och regn. Blåsten är dock kvar:/ Var ute och studsade lite studsmatta alldeles nyss, känns som år sen sist och då syftar jag på konditionen. Jag har inte tränat på tre veckor, TRE veckor. Jag måste fan dra mig ut i spåret annars kan det här sluta illa. Jag har nog sämst kondition i hela universum, jag har nästan bara slöat hela sommarn och det märks. Om det är löpning som det var förra året som står på schemat när vi kommer tillbaka till skolan kommer jag vara sämst. Justde, skolan börjar snart huvva. Det känns som man knappt vart ledig en vecka, jag vill har mer lov:( Men nu ska jag inte tänka mer på det, de är ju trots allt några veckor kvar. Och istället för att sitta här inne framför datorn ska jag spendera min tid ute i blåsten:) Tjingeling  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0