can you help me unravel my latest mistake?

tjenixen:) Jag tänkte ta en snabb resumé av vad som hände igår. Vaknade vid tolv vilket var väldigt förvånande, jag brukar faktiskt inte sova så länge. Jag gillar inte att sova bort hela dan sådär, man hinner liksom inte med allt man vill göra. Nåväl, sen skyndade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för att senare få besök av lotta och jenny, alltid lika trevligt:) Vi satt och pratade ett tag, gjorde smoothies (mums!) och sen började vi se en film om orkaner, twister tror jag den hette. Vi hann dock inte se färdigt hela filmen eftersom jennsan skulle på träning, men det får bli nästa gång;) Därefter tog jag och malin en liten promenad då vi pratade om allt och ingenting. Och sen var det inte så mycket mer av gårdagen.

Idag har jag nästan inte gjort nånting. Jag och malin funderar dock på att plocka lite hallon:) Men dom bästa hallonställena ligger så långt bort, men jag tror vi ska åka ändå. Annars hade jag tänkt att städa lite idag, inte min favoritsyssla direkt men det måste ju göras. Så jag återkommer väl senare;) tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0