I'm going slightly mad

Jag blir galen! Varför i hela fridens namn låter man eleverna översätta en spansk text som man vet att dom knappt kommer förstå hälften av? Jag har slått upp ord på ord men jag blir ändå inte klok på den förbannade texten. Och som om inte det vore nog ska jag skriva nånting om Kuba också, bra det kommer gå då. LESS

Och geografin vågar jag inte ens tänka på. Klockan tickar och jag får ingenting gjort.. Kan bero på att jag just nu sitter och skriver blogginlägg istället för att plugga men jag måste få ut mina aggressioner. Jag börjar få obehagliga flashbacks från ettan då jag spenderade åtskilliga timmar framför datorn och försökte få nånting gjort men det gick precis lika segt som det går nu.  I'm going slightly mad...



Jag längtar tillbaka hit!

Kommentarer
Postat av: viktoria

längtar också tillbaka! savannen i mitt hjärta...

2008-09-01 @ 23:12:17
URL: http://viktoriamehlin.blogg.se/
Postat av: frida

ja! ...och med zebrorna och elefanterna som kom gåendes då och då<3

2008-09-02 @ 09:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0