maybe i'm just dreaming out loud

Jag var och plockade hallon igår ändå så nu har jag nyss ätit flingor med hallon, mums! Plockade inte så överdrivet mycket men det ska nog räcka ett tag till:)

Ikväll ska jag testa på yoga! Det ska bli askul, men jag har ingen aning om vad man gör. Det står att det ska vara bra för styrka och smidighet så det verkar ju bra;) Innan dess hade jag tänkt måla lite, gå ut och gå i det fina vädret (som förhoppningsvis håller i sig) och en massa annat som jag inte bestämt än. Men det känns ändå bra att jag är uppe relativt tidigt idag, det är ju trots allt bara lite mer än en vecka kvar innan skolan börjar och då måste man ta vara på dom sista lovdagarna. Nu ska jag duscha innan jag tar itu med allt! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0