shake the stress away

Tisdag och allvaret har börjat igen. Språk på morgonen där vi fick en massa att göra till på fredag, eller ja det vanliga typ. 25 glosor, preteritum att repetera (jag har glömt allt!) samt tre oregelbundna verb i preteritum. Inte för mycket begärt ändå.

På eftermiddan hade vi geografi med bertil på engelska, det var.. intressant. Jag skulle haft svårt att hänga med om det vore på svenska så när det är på engelska är jag helt lost. Men jag tror ändå att jag förstod vad uppgiften innebar. Har spenderat eftermiddagen och kvällen med lite lätt studerande. Jag har bestämt mig för att inte skjuta upp grejerna det här året, jag tror det kommer vara svårt nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0