steady feet don't fail me now

Sista dagen på sommarlovet, känns lite sorgligt men samtidigt helt okej, jag har sannerligen vilat ut mig den här sommaren. Eftersom det var sista dan idag låg jag i sängen och drog mig till två ungefär, ovanligt men skönt. Sedan har jag inte gjort så mycket, pysslat litegrann bara. På kvällen åt vi middag ute på b&k, det var gott. Dock var det typ inge folk där så det var lite tråkigt:/

Fyra ord sammanfattar den här sommarn ganska bra: mysig, lite regnig, kul. Har faktiskt hunnit med en hel del, har faktiskt hunnit till umeå, stockholm, gotland och fjällen så det har blivit lite olika platser i landet:) Jag hoppas att nästa sommar blir minst lika bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0