you know that it's a wonderful world but I can't feel it right now

Så var första skolveckan avklarad, dock inte arbetet. Har fortfarande spanska som jag måste göra och eftersom två skoldagar går bort nästa vecka eftersom vi ska till alnö måste jag nog göra lite av den imorrn. Påbörjade lite så smått idag att översätta texten om kuba men lessnade ganska fort. Har dessutom lite geografi att plugga men det får bli imorrn det med.

Jag var faktiskt ute och sprang idag på förmiddan, känns som det var första gången på fem år. Huvvaligen va illa det gick. Men jag måste ju eftersom vi har det på idrotten, annars tror jag faktiskt att jag låtit bli:P Har dock intervallerna kvar som jag ska jämföra med det jag gjorde idag, längtar INTE.

Ikväll ska jag umgås lite med tjejorna, ska bli trevligt:) Funderar på att ta moppen dit eftersom storasyster inte kan skjutsa dit eller hem då hon ska ut och roa sig ikväll, och jag får ju inte gå hem sent på kvällen så det verkar som det smartaste alternativet eftersom taxi är så dyrt. Kanske ska vara en snäll syster och skjutsa storasyster min, om hon kan passa tiden jag tänkte åka;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0