can anybody find me somebody to love

Hallå. Känner mig ganska nere och less just nu. Jag är trött, jag har en massa att göra och känner mig allmänt ensam. Det skulle göra detsamma om jag var runt en massa människor just nu, jag skulle ändå känna mig som den mest ensamma människan i hela världen. Jag saknar någon som kan hålla min hand, någon som kan höra mig när jag pratar. Och när jag säger höra menar jag verkligen LYSSNA, det är en otroligt stor skillnad mellan dom två orden.

Dagen i övrigt har väl varit som alla andra dagar. Möjligtvis att jag har vart ovanligt uppåt i dag på eftermiddagen, men som du ser har den glädjen gett sig av. I helgen blir de bara plugg i min ensamhet, för vad skulle jag annars göra? Jag gör aldrig nåt. Jag umgås alltför sällan med mina vänner och nåt så kallat uteliv existerar inte ens för mig. Jag är bara världens tråkigaste männska.

Nu ska jag begrava mig i läxor och tycka synd om mig själv istället för att göra nånting åt min situation, som vanligt. hejdå.

the road to darkness has a way of always knowing my name

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Sluta frida, du är verkligen inte världens tråkigaste människa!

2008-02-22 @ 18:24:33
Postat av: elin

jag håller med kerstin , du är inte tråkig friiiiiiida :D

2008-02-24 @ 16:49:38
Postat av: Lisa

Jag håller med dom andra :) du är mycket bra och rooolig :D

2008-03-14 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0