cause you are not promised tomorrow

tjoo! idag har jag hittat tillbaka till mitt flamsiga jag. dagen började dock segt med spanska och glosprov, men jag tror att det gick bra, jag har trots allt gjort mina läxor:) därefter var det dags för matten, det var då jag inte kunde vara seriös längre. jag är verkligen dålig på matte så det kanske var lite förutbestämt att det inte skulle fungera, speciellt inte när kerstin satt mittemot mig som också tycker att matte kan vara svårt på sina ställen. för att göra en lång historia kort slutade det med att jag och kerstin satt och tog väldigt charmiga kort på varandra och spelade in en och annan film. det var längesen jag skrattade så mycket, det var på tiden:)
när vi lugnat ner oss lite gick vi ner på stan med camilla och stina för att möta vickan, sussie och elin. sen fikade vi på charm och hade det trevligt. sådana här mysdagar känner jag att jag behöver fler av i framtiden!
nu kryllar dock huset av fransmän, haha! dom har något i samband med skolan och sen bestämde sig en hel hög med människor att komma hit och spela lite tv-spel samt att se film, låter mysigt det också, kanske ska gå in dit och chocka dom med min perfekta franska sen, heh:S

meningen att jag skulle lägga in några av bilderna som vi tog idag men på grund av en "#¤%"¤mobilsladd så fungerar inte det. nåja, det blir till nästa gång då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0