give me your strength

halloj:) dagen har vart helt okej. började med sovmorgon, tjohooo! dock bara nån timme extra, men det räckte för att jag skulle bli på bra humör:D muntlig redovisning i svenskan på gång, vi ska föreläsa om myter.. förarbetet är å andra sidan ganska kul:) jag, cherie och malin ska redovisa om kung arthur och sorgligt nog blev vi tvungen att se två filmer för att fördjupa oss i ämnet;) igår bunkrade vi upp med popcorn (dock något brända:( ) och satte oss ner och tittade på ena filmen, den var helt okej, jag tror vi kan använda mycket information därifrån:)
idag såg vi den andra filmen på morronen som var myyycket bättre, det var nämligen en disney-film:D vi såg svärdet i stenen, den är så gullig:) den kanske inte hade lika mycket information som vi kunde använda oss av dock..:P



på eftermiddagen idag hade vi matte, mitt absoluta favoritämne, förutom spanskan då, suuuuck.. det gick väl sådär, ligger bara några 100 tal efter.. så nu har jag ju nåt att göra ikväll:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0