i know it doesn't make sense

hej. konstig dag, det känns som jag var i nåt slags parallellt universum, och bara tittade på medan resten av världen fortsatte med sina dagliga bestyr.. very weird...
det var i alla fall meningen att jag skulle få ha sovmorgon idag, men självklart gick inte det eftersom vi skulle träna inför vår redovisning. när jag kom till skolan var dock inte resten av gruppen där, vilket betydde att jag ändå inte kunde träna så därför kändes det något onödigt att gå till skolan så tidigt.. sometimes the communication doesn't always work out right. nåväl, hade redovisning på eftermiddan, jag blev för en gångs skull inte så nervös, istället kändes jag väldigt frånvarande, kanske bristen på sömn som gjorde att jag kände mej lite borta.
därefter var det iaf konsert nere på i stan i våningen, jag har aldrig vart där förut. jag tyckte att det var ett mysigt stället:) vi hade fått höra att det var ett band som skulle spela elton john-låtar så jag förberedde mej på att de skulle vara ganska tråkigt, men det var faktiskt riktigt bra. killen som sjöng var grym och dessutom kusligt lik en annan person, jag trodde först att det var han:P
nu ska jag plugga på spanskan inför morgondagen, då vi har förhör. olyckligt nog har jag bara träna nåra gånger så jag kan det inte alls, och jag är verkligen inte alls peppad att plugga nu.. hela den här bloggen handlar sorgligt nog bara om mitt skolarbete, som obviously tar över hela mitt fucking liv. som du förstår är jag på kanonbra humör just nu... 


i miss those days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0