never knew i could feel like this

hello:) dom senaste dagarna har varit något hektiska, vet knappt vart jag ska börja. Vi har i alla fall haft två prov, ett på tisdag och ett idag. Det första på tisdagen, matteprovet, var jag så där lagom oförberedd för, jag har en ond aning över att jag kommer få nöja mig med ett g på det provet. De är det prov jag varit minst förberedd för i hela mitt liv, jag får aldrig låta det bli så här illa igen!

Det andra provet, svenskaprovet, som vi hade idag gick iaf bättre. Fast det borde jag inte säga, eller knappt ens tänka, för då brukar resultatet vara bajs. Jag satt iaf och pluggade cirkus 4-5 timmar igår på kvällen, kände mig något mör. Eftersom det hade gått så illa på matten blev jag tvungen att göra bättre på det här, som jag inte alls hade tränat inför innan igår kväll. Nåväl, det gick väl som det gick, jag kunde iaf svara på alla frågor. Om svaren är rätt däremot vet jag inte...

Sen hade vi deprimerande spanska, uschuschusch. Nu har vi prov på oregelbundna verb i preteritum tills på fredag och jag orkar inte, jag har pluggat järnet hela veckan och har bara lust att sova. Men jag bestämde mig till slut för att ta läxfri eftermiddag idag och kliva upp lite tidigare imorron för att plugga lite, vi har nämligen extra lång sovmorgon<3

När jag kom hem på eftermiddan idag blev jag dock ännu mer deprimerad, jag hade helt glömt bort att det var jag som skulle laga mat. Men jag svepte iaf ihop en helt fantastisk middag om jag får säga det själv. Det blev en wok-gryta med kyckling, nudlar och en massa annat gott, lite thailändsk sådär;)

Därefter bar det iväg till elgiganten där jag skulle leta efter den enda present som storasyster lyckats klämma ut sig att hon vill ha, tv- eller datorspel, jippie.. Jag vill köpa nånting kul, speciellt och alldeles...alldeles... underbart:P istället får hon väl nåt sims-spel...

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0