want to vanish inside your kiss

Hejhej. Idag har det inte hänt mycket, förutom att läxhögen har krympt från 178 meter till 174meter, yay! Men jag är ändå körd inför dom två kommande proven, svenskan har jag inte ens börjat träna på.. Dessutom fyller storasyster 18 år på lovet och jag har ännu inte hittat en passande present. Det är görsvårt att handla till nån som fyller arton, det får liksom inte vara för litet och för vanligt, det måste vara speciellt. Och hon gör det inte lättare precis, det enda hon önskar sig är typ örhängen och tights, som om hon inte kunde komma på en vanligare present, kläder och smycken får hon varje födelsedag. Men om du har nåt tips på en perfekt 18års-present är du välkommen att lämna en liten kommentar:)

Igår var dagen lite händelserikare dock, inte mycket, men lite;) Började med att jag och stinis tog en promis till baletten, alltid lika härligt:) Lektionen var jobbig som vanligt, och dessutom ganska svår. Vi har typ börjat på nåt lite dansaktigt och står inte så mycket  "by the bar" längre eftersom vi ska uppträda på avslutningen tydligen, vilket känns väldigt skrämmande. 

På kvällen åkte vi till Karlssons. Lotta var dock inte där eftersom hon var på konfaläger, så det var lite synd:/ Men kvällen var trevlig ändå, med god mat och gott sällskap:) Dessutom såg vi melodifestivalen, som i sig inte är särskilt bra, men det är liksom tradition. Men det känns ändå bara som man sitter och tittar eftersom Björn Gustavsson är med, världens grymmaste kille! Han är verkligen görskön, ilike:)

Idag mår jag iaf bättre än senast jag skrev, jag tror det var viktigt att bara få ut det, för det är verkligen så jag känner. Jag blir bara så trött på allt ibland, fast jag borde vara glad, jag har ju trots allt världens finaste vänner...

image24
this sad long tale of moments passé,
    must come to an end before it is too late     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0