wasn't born to hate, i was made to love

halloj:) dagen har vart riktigt mysig. började med att gå till baletten med snällstina, vi pratade hela vägen, det var alldeles för länge sen vi fick tid att verkligen prata av oss. som vanligt var lektionen ganska jobbig, men det var kul ändå:) därefter gick jag och stinis och handlade lunch som vi tog med oss hem till mig (statsbacken var dödande jobbig efter balettlektionen, men med gott sällskap fungerar det mesta:). sen åt vi och pratade en hel massa fram till klockan sex då stina åkte hem. vi bestämde bland annat att vi nån gång inom en snar framtid ska åka till london, men eftersom det kostar en hel massa pengar och kräver mycket planerande bestämde vi oss för göteborg, som känns mer realistiskt just nu. 
efter stinis hade åkt hem kom farmor, kjell, mormor och mårten hit. nu har vi ätit god mat och samtalat om lite ditt och datt, mycket trevligt. snart är det dags för efterrätt och dessutom måste jag vara lite social, så därför ska jag slita mig från dataskärmen, hur mycket det än smärtar;P byeeee!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0