winter to spring

halloj:) dagen har vart ganska bra, mest på grund av att jag och nån annan (nämner inga namn, hostKERSTINhost) var flamsig;)
Dagen började i alla fall med att vi fick sovmorgon!:D När jag vaknade hade jag för en gångs skull, tro det eller ej, en bra hår-dag, men bara för att det händer en endaste gång så måste det vara förgäves.. För därefter skulle vi ner till kulturmagasinet och det var ju självklart typ blåsigaste dagen på länge, så när jag kom ner såg jag ut som ett skatbo. Shit va jag känner mig som en fjortis nu, barn svälter i afrika och här går jag och klagar över hur illa mitt hår ser ut..

Nåväl, det var typ 8 år sen jag var på kulturmagasinet sist så de va lite utav en uppvakning för mig, tänk så mycket jag missat! haha.. Tanten som visade oss runt var dock lite läskig.. Men jag upptäckte dock att det fanns en hylla med noter som man kan låna, det måste jag göra nån gång, jag skaffade ju nämligen lånekort också;)
Så jag är alltså nu stolt ägare till ett lånekort på statsbiblioteket! Hrmm...det är dom små glädjeämnena här i livet man måste ta vara på...

Senare var det dags för lunchpass, core. Jag ville gärna gå eftersom det hade vart helt okej förra gången (görjobbigt, men ändå helt okej), men tji fick jag. Jag kunde inte vara med eftersom jag fortfarande är förkyld och jag vill inte att det ska bli sämre nu när jag äntligen är på väg att bli bättre! Istället satt jag och jobbade med den underbara spanskan, blääääh.  

Senare hade alla spanska, men det var inte så illa som det brukar vara, på grund av att jag var flamsig. Just nu känns det faktiskt som om ingenting kan göra mig arg, varken den växande högen med läxor eller att det är jag som måste göra mat idag.. jag är på toppenhumör!!:D

Men som vanligt är det bäst att sluta när man är på topp. BYE!

PS. Eftersom jag är på så gott humör lägger jag in några bilder som jag aldrig skulle drömma åt att lägga ut annars:P Det är bilder från ett litet projekt som jag och min storasyster hade typ förrförra sommaren, vi gestaltade dockor, hehe.. skrattretande:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0