an angel reaching for the sky

tjenamos:) idag var det favoritkerstins<3 födelsedag, grattisgrattis! annars har vi börjat den nya perioden nu, nu har vi svenska, matte och spanska, inte direkt mina favoritämnen. Började med svenskan och spanskan idag. Svenskan var väl sådär, vi ska tydligen ha mycket muntligt och många prov, yesyesyes!(nonono!) självklart de jag är sämst på.. Spanskan var hemsk. Först skulle vi gå igenom några av de vanligaste frågorna, och jag har typ glömt allting, illailla. Hoppas det blir bättre nästa gång, annars så skulle jag bli tvungen att använda kerstins uttryck; tänk dig ett stup, och botten av de.
menmen, nu ska jag börja läsa den härligt tjocka boken som vi fick på svenskan idag, läääängtar. hejdååå!


Grattis Kerstin 17 år!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tacktacktack Frida :D Du är en ängel och jag älskar dig

2008-01-30 @ 16:48:57
URL: http://www.kerstinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0