gone in the blink of an eye

tjosan:) helgen har vart långt ifrån kanon. på lördagen var det öppet hus på skolan, vilket betydde att ALLA måste vara där, så jag var på skolan klockan elva på en lördag, tjohooo... jag kunde i alla fall glädja mej med att jag inte hade det värst, LS stod ute och frös medan dom skulle visa tält och grejer, ingår säkert i nåt friluftslivs-aktigt.
satt i alla fall och jobbade med spanska och matte, dock smet jag ifrån öppethus-dagen något tidigare, hade dans. vår lärare är något sträng, men det är samtidigt roligt, liten utmaning sådär:) efter det fick jag iaf skjuts hem med snäll-stina, som jag för övrigt fått skjuts med dit också, tacktacktack, du är en ängel:D men så vare ju självklart så att jag inte hade nån nyckel så jag blev tvungen att gå till skolan för att hämta den från min kära tvilling som lovade att hon skulle komma hem före mej så jag inte behövde oroa mig för att bli utelåst, då var hon långt ifrån min favorit, speciellt när hon inte var i våra rum så jag fick springa runt hela skolan och leta efter henne. fann henne dock till slut i aulan där hon och resten såg på när några ur ES spelade lite music, dom var verkligen grymma!
därefter gick jag i alla fall hem, för att få reda på att min andra syster skulle ha en liten filmkväll/fest. så jag gick och la mig och tittade på tv medan storasyster med kompisar hade roligt, kände mig något degig:P
idag har jag vart och kollat på innebandy, riktigt kul faktiskt, utklassning:D jag och kerstin tyckte dock att det var ganska svårt att hålla ögonen på spelet, det fanns, låt oss säga, ganska många distraktionsobjekt;)
blev lååååångt blogginlägg idag, mycket att skriva om. jaja, byee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp, massor med distraktionsobjekt ;)

2008-01-29 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0