inga problem

tänkte hoppa på trenden med blogg jag också, men som vanligt är jag sist ute;) nåja, vi får se hur det kommer gå att blogga, kommer säkert tröttna, men jag ska göra mitt bästa för att inte göra det:)

Basic
Vad heter du? Frida Björk.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Linda.
Vilket stjärntecken är du? Vädur.
Vilken årgång är du? -92
Vart bor du? Sundsvall.
Vart skulle du vilja bo? Göteborg verkar himla najs.
Vilken skolklass? Första året på gymnasiet.
Vad vill du bli när du blir äldre? Jag har ingen aning!
Utseende
Hur lång är du? 1,68 kanske.
Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, frisyren varierar.
Ögonfärg? Blå.
Mest nöjd med? Ingen aning, ögonen kanske?
Minst nöjd med? Magen:/
Skostorlek? 38.
Favoriter
Film? Ice Age:D
Låt? Det går inte att välja, det finns för många bra.
Årstid? Sommaren!
Djur? En liten hårboll till katt:)
Färg? Röd.
Parfym? Finns för många att välja mellan, men jag gillar escada.
Tv-program? Friends! Desperate housewives, House.
Ämne i skolan? Just nu är det nog samhälle med Gezze:)
Ditt rum
Stort, litet eller mittemellan? Stort.
Vilken färg på tapeterna? Inga tapeter, men väggarna är vita.
Favoritmöbel i rummet? SÄNGEN!
Vad vill du ändra i ditt rum? En TV eller dator skulle ju inte sitta helt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0