låtsas som det regnar

tjenis:) idag var det återläsningsdag, så det var nästan inte en käft på skolan. Jag var dock där kvart i nio som vanligt, pluggis som jag är:P jobbade med mina ideologier hela morgonen, det gick förvånansvärt bra. Hade inte alls nån lust att jobba men eftersom det inte fanns något att göra utöver läxor så gjorde jag dom ändå, har en känsla av att jag inte skulle gjort det på en vanlig skoldag.. Så nu är jag nästan färdig! Resten av dan har jag bara suttit hemma och pysslat, jag har fått nåt ryck så nu sitter jag och gör små dekorationer stup i kvarten, urkul:D
men nu ska jag fortsätta, jag har nämligen torkade apelsinskivor i ugnen som jag ska göra en fin ljusdekoration av:) byebye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0