almost..

Typiskt.. Jag var nästan klar med min packning när jag gick in till malins rum för att titta hur det gick för henne. När jag kom in hade hon bara spritt ut lite saker på sängen. Min följdfråga blev ju såklart hur mycket hon hade kvar och innerst inne skrattade jag eftersom jag en endaste gång skulle bli klar först. Tji fick jag eftersom hon sa att hon i princip var färdig, det var allt hon skulle ha med sig! Så nu känner jag att jag måste packa om, vilket kommer ta en evinnerlig tid, men jag vill ju inte komma med en baouta-väska då hon tar en liten nätt plastpåse (okej, kanske inte en plastpåse..).

Just nu sitter jag och väntar på frukost. När jag vaknade fanns det ingenting kvar i huset, inga mackor, inga flingor, ingen youghurt. Men nu har pappsen åkt iväg för att köpa flingor och mjölk till mig, tack och lov:) Haha, liiiiite bortskämd jag är när han åker och handlar till mig. Till mitt försvar kan jag säga att det faktiskt spöregnar vilket gör det eländigt att endera gå eller ta moppen. Tur att man har så snälla päron:)

Men nu hör jag hans bil, måste kila! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0