and that's how it is

Huvvaligen vilket väder, det måste sluta regna nu. Jag hade gärna gått på gatufesten igår om det inte vore för vädret, och för det faktum att min plånbok inte skulle klarat av sådana utgifter.. Var i alla fall där i fredags, mycket trevligt var det. Vi började med att äta i ett av tälten tillsammans med fam. Karlsson. Därefter gick vi för att titta på vincent, han är verkligen duktig. Synd bara att det var så lite publik, annars hade det säkert vart ännu bättre. Senare på kvällen gick vi faktiskt förbi honom och först efteråt kom jag på att man borde frågat om man fick ta kort med han, supermiss. Nåväl, life goes on..  Efter ett tag gick jag, lotta, jenny och malin upp i ett av husen (det gäller att ha kontakter;) och tittade på mando diao från balkongen, vilket var jättemysigt:) Sen gick vi ner för att se the ark på nära håll och höll på att bli mosade. Efter ett tag gav vi upp och ställde oss lite längre bak, men det var lika bra där, dom är alltid så bra live:)

Idag har jag målat lite möbler för att få tillskott i plånboken, vet inte hur det blir med det dock. Man ska alltid prata om villkoren innan man börjar jobba och det glömmer jag alltid bort. Slutar väl med att jag får nån tia..

Nu äre bara en vecka kvar tills vi åker till stockholms skärgård och spenderar sju härliga dagar där:) Åh, vad jag längtar. Dessförinnan ska jag dock till tandläkaren och laga ett hål! Men det är ändå ganska skönt att det äntligen blir av, har nämligen haft problem med den tanden sen jag var elva (!) och först nu väljer dom att göra något åt det. Menmen, efter stockholm blir det till att sova en natt i sundsvall och sen äre tidig uppgång för att hinna med bussen till nynäshamn och sen ta färjan till gotland! Tre dar på fårö och tre dagar i visby med girlsen, kommer bli svinroligt!!:D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0