another stop sign

Äntligen är sommarn tillbaka, jag började undra vart den tagit vägen. Igår var jag på alnö tillsammans med pottan och jennsan, mycket trevligt. Vi solade, solade, solade, och badade lite i det iskalla vattnet. Vi gick aldrig till tranviken, men det såg ut som det var massor av folk där. Hade gärna gått dit men det var ingen annan som ville hänka..:/ Menmen, halva sommarn är ju kvar, right?:)

Idag har det var minst lika fint väder och dagen har tillbringats ute. Jag har återigen solat, inte för att min kropp tar åt sig så mycket färg, men det är fortfarande skönt. Ikväll blir det gatufesten och the ark, ojojoj vad roligt det kommer bli!!:D

Solig dag på tranviken, anonym och frida pratar
Frida: Har du stulit handduken?
Anonym: Stjält menar du väl? (allvarligt)

En ganska lång, pinsam tystnad följer där man försöker avgöra om anonym skämtar eller inte. Efter frågvisa blickar mot anonym inser hon sitt misstag, ler försiktigt och säger: Eller?
Skratt följer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe

2008-07-06 @ 14:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0