you got me begging you for mercy

En vecka i Estocolmo och det har varit fantastico:) Vi har solat, badat, shoppat un poco, och nästan blåst bort! Det har varit sol varje dag men som sagt blåst så det har tyvärr inte varit stekande värme. Men vi klarade oss ändå och jag och lotta har badat så djävulskt mycket:D Och så har vi spelat kort i massor!! Och för att inte tala om singstar. Lottis och jag gjorde vårat bästa för att slå storasystrarna och har haft lite lagom ont i halsen nåra dar, men det har inte hindrat oss från att spela ännu mer:D

Imorrn bär det iväg till gotland, wiiiiiiie!:D Jag har dock lite problem med packningen, jag vill ta åtminstone dubbelt av vad jag packat nu men det går inte för då kommer jag måste släpa resväskan överallt och det har jag ingen större lust med.. Men jag ska försöka skala av det lite så jag får ner allt i en bag. Menmen, jag ska försöka att inte tänka på det så mycket nu utan istället hur roligt vi kommer att ha!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0