but i feel like running away from it all

Idag har jag vart duktig och städat mitt rum:) Nu är det skinande rent och jag har dessutom sett till att rensa ut garderoben. Hälften består av kläder som är flera år gamla och aldrig blir använda, men vissa hade jag faktiskt inte hjärta att slänga, dom har ett sentimentalt värde. Men nu har jag i alla fall lite mer plats som är redo att fyllas. Tänkte gå på stan idag, kolla på bikini och så, men städningen tog längre tid än jag trodde. Dessutom hade jag tänkt plugga idag, måste vara extremt väl förberedd inför debatten och visa henne att jag verkligen kan det här. Men jag har verkligen ingen lust, och det vet jag att jag inte kommer ha imorrn heller. Är enormt skoltrött, men jag måste hålla ut, det är trots allt så jäkla nära nu. Tänker förmodligen vänta några timmar till innan jag sätter igång med pluggandet, vilket förmodligen kommer leda till att det inte blir nåt gjort. Men skitsamma, chansen att höja mig är nästan obefintlig ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0