dancin in the moonlight

Idag har jag gjort lite av varje, inte så mycket kul dock. Började dan med att göra mig bekant med solen, men inte har jag fått nån färg, vilket börjar gå mig på nerverna. Satt iaf ute och solade samt gjorde läxor ett tag, kanske inte så mycket av det sistnämnda dock. Börjar bli smått skraj inför morgondagen, men det ska nog gå bra, jag kan ju det här. Kommer säkert få tunghäfta när det väl gäller, men skitsamma, det är bara en vecka kvar till sommarlov så allt är bra:)

Åt faktiskt middag på restaurang idag, myspys. Riktigt gott var det och fin utsikt, dessutom var kyparen jättetrevlig så de vart ett stort plus för restaurangen:)

Imorrn är det simning. Uschaligen, jag+bikini=inte sant, dessutom jag+utan smink=inte sant. Men skitsamma, kommer ju ändå måsta ta upp bekantskapen med det trevliga lilla tygstycket förr eller senare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nja okej, "mysiga" och "badet imorrn" kanske var att ta i. Men ändå, jag har ju haft en känsla av att vilja dyka fastän jag inte kan i flera veckor nu, så jag måste väl bara få inse att jag verkligen inte borde längta. Kommer nog inse det imorgon när jag står där (med min bleka kropp i princip helt utlämnad åt allmänheten) och fryser i härliga sommarsverige! :P

2008-06-08 @ 21:45:32
Postat av: Anonym

haha, nja okej, "mysiga" och "badet imorrn" kanske var att ta i. Men ändå, jag har ju haft en känsla av att vilja dyka fastän jag inte kan i flera veckor nu, så jag måste väl bara få inse att jag verkligen inte borde längta. Kommer nog inse det imorgon när jag står där (med min bleka kropp i princip helt utlämnad åt allmänheten) och fryser i härliga sommarsverige! :P

2008-06-08 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0