feel the rain on your skin

Oj, så det regnar! Stackars studenterna säger jag bara, det ska ju vara värme och solsken idag! Men jag tror inte att många är alltför besvikna, nu är ju trots allt skolan slut för deras del! Eller ja... några kanske fortsätter på universitet, men det är ju en helt annan sak!

Lugn dag i annat fall. Gick tidigt till skolan och hade nån slags utvärdering med klassen, mentorerna och erika. Jag tror inte att det var så många som var bekväma med att säga vad man tyckte direkt till hennes ansikte sådär. Men jag tycker ändå att vi fick fram många viktiga punkter.

Imorrn äre maskerad-brännboll. Jag hoppas att vädret blir bättre tills dess, annars får jag ju grina. Regn går inte så bra ihop med vad jag ska klä ut mig till direkt.. Men det ska nog bli bra även om vädret sviker oss, det blir vad man gör det till! Vi måste vinna imorrn asså, vi har ju en grym idé till utklädning. Menmen, hur det slutar får framtiden utvisa...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0