i just got to get out of this prison cell

Dags för lite uppdatering. Igår var jag och majlin på stan och köpte en liten körkortspresent till big sis. Jag älskar att storasyster har tagit körkort, det är så himla skönt när man bara kan plinga och så kommer hon. Rädd för att det förmodligen inte kommer bli så i framtiden dock. Men jag kan säkert utnyttja det ett tag till:P

Därefter åkte vi tre ut på tranviken och tog en promis därute, myspys. Åh, det luktade verkligen sommar därute! Jag vill att det ska bli varmare så man kan börja vara därute varje dag!!

Idag har jag inte gjort så mycket. Blev lite orolig dock när jag läste vickans blogg och såg att det var lite problematiskt kring gotlandsresan. Det kommer säkert ordna sig, det brukar det alltid göra, men jag kan ändå inte låta bli att känna mig orolig. Jag undrar vad jag kan göra för att hjälpa till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0