i live on raw emotion baby

Dagen har präglats av ilska. Redovisningen gick väl helt okej men hennes bedömning är så jävla fucked-up. Först säger hon att det är jättesvårt att bedömma ett grupparbete, och ja, det är det, men ha inte en sån uppgift då! Dessutom kan man inte sätta olika betyg på olika personer i samma grupp, det är naturkunskap inte svenska därför ska hon inte bedömma utförandet utan kunskapen! Hon har ingen aning vem som gjort vad i gruppen och hur hon då kan sätta olika betyg är så loco. Jag börjar allvarligt överväga faktumet att hon kan vara djävulen själv.

Det där har legat och gnagt i bakhuvudet hela dan, men det är inte bara det, det är fan hela kursen. Så sjukt less på henne och så jävla glad att det snart är slut, bara debatten kvar, som jag egentligen inte borde göra eftersom min chans att höja mig är "nästintill omöjlig" men jag ska fan gå ut med flaggan i topp och göra mitt bästa.

På eftermiddan hade vi fotbollscup, jag var dock inte med men det var menat med all välmening, jag skulle bara sänka dom om jag gick ut på planen. Efter det gick jag på stan ett tag, alldeles för längesen. Försökte hitta lite sommarklänningar, men jag fann inte någon som jag ville ha. Jag vill ha nåt mellan diskret och skrikig, inte för vintrig och inte för somrig alltså, och det är inte lätt att hitta kan jag få be att tala om. Slutade med ett tröstköp, dels för att jag inte köpt nåt på länge och dels för att jag fortfarande var pissed över naturkunskapen. Tyckte inte om tyget så mycket dock, kändes lite som en handduk, men jag gillade modellen. Men jag måste shoppa mer inom en snar framtid, min garderob inför sommarn är ytterst begränsad.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0