i said i love you and i swear i still do

Första dagen på sommarlovet och jag bara njuter. Stannade länge i sängen i morse, väl behövligt, så nu är jag pigg och utvilad! Sen har jag inte gjort så mycket. Tänkte göra lite nytta och storstäda, men jag ändrade mig:P Jag drog ju trots allt fram med dammsugarn igår så det lär inte har samlats så mycket mer smuts över en natt.

Ikväll äre sverige-spanien:) På papperet ser det lite tungt ut för mitt hemland, men jag tycker faktiskt att dom gjorde väldigt bra ifrån sig första matchen, så vem vet hur det slutar:P Vågar inte förutspå vem som vinner, det blir alltid fel. Men hoppas på sverige kan man i alla fall göra:) Vi hade tänkt dra ihop ligan ikväll och se på fotbollen hos oss, käka pizza och vara allmänt grabbiga sådär:P Det är i alla fall den officiella planen, den inofficiella planen är att vi ska planera inför sommarresa. Om det blir av kommer det bli svinroligt, det är jag helt säker på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0