i see people turn their heads and quickly look away

Jaha, då har mer än en vecka på sommarlovet gått, känns otroligt sorgligt! Jag har inte tagit vara på tiden som jag borde.. Nästan bara slappat, vilket man egentligen ska göra på sommarlovet, men det känns ändå inte helt rätt.

Men nu ska jag väl ta tag i saker. Åker upp till umeå idag till mormor och mårten. Ska bli kul, det är så fint där, och så är det så uppskattat när man kommer på besök så det är alltid roligt:) Mormor lät dock lite orolig över att storasyster ska köra upp, men jag tror det ska gå bra;)

Blir där till på söndag som längst, kan hända att vi åker hem nån dag tidigare, vet ej. Det betyder i alla fall att jag inte kommer att uppdatera på ett tag, men jag är väl inte så superaktiv annars heller så det kanske inte märks:P Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0