i should not ever let you go

Idag kikade solen fram:):) Det är fortfarande lite kallt dock.. Men jag hoppas att det blir varmare så man kan ta bikinin med sig till tranviken och glassa i solen:)

Storasyster tog körkort idag, GRATTIS!!:) Det ska firas ikväll med gomiddag, steksten, inte illa! Det första hon gjorde efter hon klarade testet var att sätta sig i bilen och åka och shoppa, helt rätt:) 

Mamma och pappa har vart i Stockholm sen igår och jag tänkte överraska dom genom att städa huset tills dom kom hem. Och då menar jag verkligen STÄDA, inte bara dammsuga i hörnen, utan plocka undan grejer och röja. Jag hann med hallen och vardagsrummet idag, och uschaligen va tråkigt det var. Hade ingen större lust att städa allrummet eller köket så jag lämnar det till framtiden:P

I övrigt har dagen vart ganska tråkig, jag har tjockat lite godis och så men inte så mycket mer. Jag kommer bli jättetjock under sommarlovet, jag tror aldrig jag har proppat i mig så mycket gosaker på tre dagar, det oroar mig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0