i was praying that you and me might end up together

Hello:) Nu ska jag väl skriva nåt obetydligt i mitt lilla händelselösa liv. Men jag kommer inte på något, för idag har jag inte gjort nåt. Kan väl skriva lite om den händelselösa midsommarn istället.

Vi var som vanligt hemma och firade med päronens vänner, fast vi var lite färre än vanligt. Kanske inte hur jag ville fira midsommar, men det är ju tradition. Dessutom är de vuxna människorna väldigt roliga när dom börjar bli lite rund om fötterna, inte så farligt den här gången dock. Jag och malin hade inte så roligt och storasyster hade svikit oss för att vara med sina vänner, fusk. Så jag och malin fördrev tiden genom att spela sant eller falskt, faktiskt ganska roligt, speciellt eftersom jag vann, men det var ju inge nytt:) När jag tänker efter har jag vunnit ganska mycket på sistone, i spel och så, systrarna är ju helt slut efter alla förluster. Det kanske är dags att köpa en trisslott och se om turen håller i sig.

Ikväll ska jag se sex and the city-filmen, ska bli kul. Fick följa med storasyster och co, blev lite förvånad över inbjudan men väldigt glad:)

Nu måste jag gå ut och fånga katten innan han fångar en till fågel, huvva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att våra händelselösa liv snart blir händelserika :D;) gotland here we come!

2008-06-24 @ 22:43:02
URL: http://viktoriamehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0