live your life with arms wide open

Härlig kväll igår:) Vi åkte till sussie istället och såg på fotbollen, riktigt mysigt. Det är så kul att se på fotboll bara tjejer för då behöver man inte bara kommentera spelet utan kan kommentera spelarna också:P Kommentatorn på tvn sa dock att marcus rosenberg hade ett fint leende:O Lite ovanligt av en kommentator kanske, men jag kan inte annat än att hålla med!:D

Efter det gick några av oss och köpte pizza och några köpte kebab som vi sen åt hos sussie, gott! Mycket prat och ännu mer skratt:) Vi diskuterade även gotland till sommarn, om vi åker kommer vi säkert ha jättekul! Jag tror det är omöjligt att inte ha kul på gotland den tiden av året:P

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vädret är sådär tråkigt idag igen. Jag vill bara att det ska vara sol och värme så man kan åka ut till tranviken och ha kul! Jag har ju redan planerat att den här sommarn ska bli den bästa någonsin, då får det inte regna hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0