maybe they're afraid to feel ashamed

Börjar bli måttligt nervös inför morgondagen. Inte så mycket för redovisningen, där kan man ju ändå sin grej. Diskussionen däremot kommer gå skit. Som toppen på isberget lyckades jag glömma att skicka hem mina grejer från skolan, puuuurfect. Har suttit och läst lite i boken och hoppas att jag kommer få mycket information från de andras redovisningar men vi är trots allt en ganska så stor klass, och alla kommer ju förmodligen vilja prata för att visa att dom är värd sitt betyg. Kommer säkert inte få en syl i vädret, är ju ganska så blyg av mig.. Men fan om det gäller ett betyg får jag väl ändå ryta i lite. yeah right...

Solen lyser fortfarande:) Vilken underbar start på juni månad! Jag försöker sitta ute i det vackra vädret så mycket som möjligt så jag ska få lite färg, men det går inte så bra, fortfarande albino. Dessutom har vi simning på måndag, huvvaligen. Min kropp är verkligen inte redo för beach 2008..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0