now i'm drowning in my fears

Idag har jag tjockat i mig en massa gott, ojojoj vad ont jag har i magen nu. Menmen det är väl som dom säger: som man bäddar får man ligga. Jag måste nog säga till mormor att hon får sluta bjuda mig på en massa gott innan jag ser ut som en michelingubbe, jag är på god väg kan jag ju säga..

Idag var vi in till strömpilen eller vad det hette eftersom mårten behövde en cd-spelare. När vi kom dit såg jag vad jag trodde var en svinsnygg kille så jag försökte få storasysters uppmärksamhet mot honom så vi kunde sukta tillsammans. Hon var dock alldeles för seg och istället var det en annan kille som trodde att vi spanade in honom, lite pinsamt, men den bjuder vi på:P

Imorrn bär det av hemåt igen, lite sorgligt men samtidigt skönt, man blir liksom lite instängd här. Men jag slår vad om att jag kommer vilja åka hit igen så fort vi kommer hem, det är ju ändå så mysigt. Jag lovade mig själv att jag för en gångs skull skulle ta lite kort som jag kunde blicka tillbaka på men malin den slarvpellen har tappat bort kameran. Hon vet att hon hade med sig den men orkar inte leta fram den till mig, hygglo.. Nåväl, jag får väl klara mig utan och hoppas på att vi kommer spendera några dagar här nästa sommar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0