suddenly it is hard to breathe

Värmen är tillbaka!:) 25 grader var det idag då jag kollade, vilket är alldeles lagom, inte för varmt inte för kallt. En riktig sommardag helt enkelt:)

I morse tog jag en liten promis, mysigt i det här vädret. När jag kom hem tog jag genast på mig bikinin för att jobba på brännan. Ansiktet tog nog lite för mycket dock, men inte så farligt. Däremot var jag ute och sprang och när jag kom hem såg jag ut som en tomat. Vid matbordet tittade mamma på mig och frågade sen: "Har ni solat idag? Jag tror du blivit lite röd frida." Då vänder storasyster ansiktet mot mig, hon har för övrigt suttit bredvid mig i typ 5 min redan, och tittar med ögon stora som tefat. Haha, hon är väldigt uppmärksam måste jag säga. Men som tur är har jag inte bränt mig så mycket, bara lite på kinderna och nästippen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0