they left before i had the chance to say

Skolavslutning idag! Verkar inte vara så big deal på skvadern dock, nån sommarsång och sen hejdå! Skönt;) Jag tror vi har nån sorts mentorsträff efter rektorstal och sånt där, och vi har inte köpt nåt till våra ärade mentorer! Jag har gått och klurat hela morgonen på vad man kan ge bort utan att behöva åka på nån blomaffär, för det har vi inte tid med eftersom det är idag. Jag tror nog att vi kanske tar en sväng ner på ica och köper dom varsin chokladask eller nåt...:P

Igår var jag och familjen ute på båttur. Vi åkte till härnösand och därifrån tog vi båten till höga kusten. Jag var inte så pepp i början eftersom det skulle ta jättelång tid. Men sen när vi väl kom på båten var typ världens snyggaste kille med så jag klagade inte:) Sen när vi åkte hem upptäckte jag dock att han rökte, stort minus, men det förändrade inte faktumet att han var apsnygg!:D

Vi hade ju maskerad-brännboll igår också, vi vann!!:D Inte så oväntat kanske iofs... Närå, men det var kul, lite kallt bara. Kommer kanske lite bilder sen, men de funkade inte att ladda över bilderna från kameran igår, vet inte varför, men jag ska prata med teknikern i huset sen..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0